July’s Playlist

 

Look who’s back and ready to make up for the last month, guys!

RO: Stiu, stiu…imi pare rau ca nu am apucat sa postez cat mi-as fi dorit luna trecuta, dar cu totii stim cat de all over the place poate fi luna Iunie. Pe de alta parte, daca va vine sa credeti e deja Iulie, asa ca mai jos v-am pregatit un mini playlist pentru viitoarele roadtrip-uri departe de oras!

EN: I know, I know…I’m so sorry I couldn’t post as much as I wished in the last month, but we all know how all the place June can be. On the other hand, it’s July ALREADY, so I made a mini playlist for your next road-trips!

Enjoy!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RO: Cum stiu ca va plac locurile noi, nu puteam sa inchei articolul fara sa va spun cateva cuvinte despre deja cunoscutul Kane World Food Studio – Restaurant & Bar. Vibe exotic, mancare cu inspiratie hawaiana si design minimalist, cred ca sunt primele 3 lucruri care imi trec prin minte cand ma gandesc la Kane. Ce mananci bun? Mie inca imi sta gandul la pachetelele lor de primavara cu shrimps, bolul hawaian cu carne de porc si cheesecakeul cu capsuni!

EN: As I know you like new places, I couldn’t end the article without mentioning something about the already famous Kane World Food Studio – Restaurant & Bar. Exotic vibe, hawaiian food and minimalist design are the first 3 things I think about when I hear Kane. But what do we eat? I still can’t forget their shrimp spring rolls, the beef Honolulu bowl and the strawberry cheesecake!

 

 

Stay cool,

D.

 

Leave a Reply

