Are you ready, 2017?

RO:

Cheers, darlings!

Ultima zi din 2016. Wow…a mai trecut un an. Poate am sunat ca o batranica care le spune asta nepotilor de fiecare data cand ii vede, dar ma uimeste puterea asta a timpului de a se dizolva asa rapid.

2016. Am implinit 18 ani. Am terminat liceul. Am intrat la facultate. Am intalnit o groaza de persoane minunate. M-am panicat. Mi-am deschis blogul. Am calatorit. Am iubit. Toate parca intr-o clipa. Multumesc, 2016! Pentru toate amintirile unice pe care mi le-ai daruit si  pentru multitudinea de lucruri pe care le-am invata.

Personal, nu cred in sintagme precum “new year, new me”. Daca vrei sa schimbi ceva ar trebui sa o faci in momentul in care constientizezi acel lucru, nu sa astepti noul an pentru a-ti propune sa te lasi de fumat, spre exemplu. In schimb, cred ca la sfarsitul celor 12 luni ar trebui sa facem un mic bilant al drumului pe care l-am parcurs in anul respectiv si  sa ne gandim la niste lucruri pe care chiar vrem sa le realizam in cel ce urmeaza. Nu, nu vorbesc de lista traditionala a rezolutiilor precum: “de la anul vreau sa mananc mai putin fast food”, ma refer la acele lucruri pe care chiar iti doresti sa le realizezi, care te fac fericit chiar daca trebuie sa muncesti ceva mai mult pentru ele. Ce zici? Te bagi?

Hai ca incep eu!

  1. Descopera noi comori de pe meleagurile tarii tale. Din seria #Dexploresromania, dupa cum v-am promis! 🙂
  2. Fa fapte bune.
  3. Dezvolta-te personal!
  4. Mergi la un festival de muzica & la mai multe piese de teatru decat anul trecut.
  5. Mergi intr-un oras in care nu ai mai fost pana acum!

 

Acum ca v-am dat cateva idei, astept sa vad si lista voastra!

Pe final, vreau sa va multumesc pentru sustinerea pe care mi-ati oferit-o anul acesta si sa va urez un 2017 mai bun decat anul care tocmai a trecut, zambiti mult si bucurati-va de tot ce va inconjoara!

Favourite track of 2016:

 

And best 9 photos of Instagram from this year:

best-nine

 

EN:

Cheers, darlings!

Last day of 2016. Wow…one more year passed. Maybe I sounded like a grandma that always tells this to her grandchildren, but it amazes me how time passes so quickly lately.

2016. I turned 18. I finished highschool. I entered collage. I met a lot of great people. I panicked. I opened my blog. I travelled. I loved. All in a second. Thank you, 2016! For all the unique memories and the things I learned this year.

Personally, I don’t believe in quotes like “new year, new me”. If you want to change something, do it from the moment you realize it, you don’t have to wait until the new year to quit smoking, for example. On the other side, I believe that at the end of every year we should take a look at our journey until then and also think about some goals that we want to reach in the next year. No, I don’t talk about the traditional resolution list where you write things like “I want to eat less fast-food from this year”, I refer to some things that you really wish to do, that make you happy even though you have to work a little more for them. What do you say? Are you in?

I will start!

  1. Explore new treasures from your country. From the #Dexploresromania series, as I promised!:)
  2. Do good deeds.
  3. Do something for your self-development!
  4. Go to a music festival and more to the theater than the year before.
  5. Go to a city where you’ve never been before.

Now that I gave you some ideas, I can’t wait to see your list!

In the end, I want to thank you for all the support and to wish you a 2017 better than 2016, smile a lot and be happy!

Love, 

D.

 

 

 

 

Leave a Reply

