Ofera si tu in dar un zambet!

Anul acesta, in ajun de Mos Nicolae, m-am transformat in spiridus pentru copiii de la Institutul Clinic Fundeni, din sectia de hematologie pediatrica. Fiind prima oara cand fac acest lucru, am vrut sa va povestesc in cateva cuvinte experienta mea si sa va indemn sa va implicati si voi in astfel de proiecte umanitare, deoarece te imbogatesc sufleteste intr-o maniera inegalabila.

Am auzit de initiativa de a face o mica bucurie copiilor de la Institutul Fundeni, ce lupta zilnic impotriva bolii,  prin cadrul asociatiei Ofera in dar: UN zambet. Aceasta se ocupa de organizarea unor mici evenimente unde copii uita cateva ore de mediul in care se afla, bucurandu-se de cadouase si de prezenta unor personaje magice. Asociatia strange fonduri pentru a cumpara fructe, jucarii si medicamente esentiale pentru tratamentul copiilor.

Cu ocazia sosirii lui Mos Nicolae si cu ajutorul donatilor, Ofera in dar: un zambet a reusit si anul acesta sa faca fericiti 50 de copilasi de diferite varste. Au fost adusi 4 braduti, si ornamente cu care am transformat sectiile intr-un mediu putin mai prietenos. Copii s-au adunat si ei bucurosi pentru a impodobi brazii si au cantat colinde pentru a-l intampina cum se cuvine pe mosul ce va urma sa le aduca cadouri. Fiind o fire sensibila, pentru mine a fost greu sa privesc acest proces. Am vazut copii care nici macar nu implinisera un an si se luptau cu o boala mult prea cruda pentru varsta lor. Insa, faptul ca poti face ceva pentru a le schimba starea de spirit chiar si pentru cateva ore a fost o motivatie in a ma implica. Desi mi-a fost greu sa stau langa ei fara sa inceapa sa imi curga lacrimile, sclipirea aceea inconfundabila din ochii lor cand te duceai sa le dai cadoul, era cu mult mai presus decat emotia mea. Am ramas profund marcata, fiind genul de activitate ce te impinge spre auto-reflectie, dar mi-am promis ca ma voi reintoarce cu forte proaspete.

Poti face si tu asta! Asociatia organizeaza de mai multe ori pe an astfel de evenimente si cauta cat mai multi doritori ce vor sa aduca un zambet. Poate ceea ce pentru tine inseamna foarte putin, pentru altcineva inseamna speranta. Rapeste putin din timpul tau si implica-te! Voi lasa mai jos linkul unde puteti afla mai multe informatii si cateva poze de la eveniment!

https://www.facebook.com/Ofera-in-dar-UN-Zambet-1595899030649374/?fref=ts

 

Hai si tu sa faci o fapta buna!

D.

 

2 thoughts on “Ofera si tu in dar un zambet!

Leave a Reply

