the name

RO:

Dears,

Acum ca ne-am cunoscut mai bine, m-am gandit sa incep sa impartasesc cu voi povesti semnificative din culisele “The habits of D’s heart”. Voi incepe aceasta serie de destainuiri prin a va spune povestea numelui pe care l-am ales pentru blog si ce se ascunde in spatele acestuia.

Era o zi de iunie. Soarele amiezii patrundea timid printre perdelele colorate ale dormitorului, in timp ce eu stateam la birou si asterneam pe noul meu caiet cateva idei pentru blog. Eram hotarata. Aveam sa imi deschid propriul spatiu virtual, blogul la care ma gandisem de cativa ani, dar pe care nu stiam de unde sa il incep. Aveam o gramada de idei.  Apoi, vara asta, m-am gandit sa il creez pur si simplu. Nu trebuia sa incep de undeva anume, trebuia doar sa scriu. Sa scriu si sa fiu eu.

Bineinteles ca mai intai de toate aveam nevoie de un nume, un nume care sa ma reprezinte si sa transmita mesajul meu lumii. Scriind, pe fundal incepuse melodia ‘The habits of my heart’ de Jaymes Young..ei bine.. atunci s-a aprins luminita. Despre ce urma sa scriu eu pe blog? Despre frumos, despre ce ma face sa vibrez, asa ca ce nume descria mai bine acest lucru decat “The habits of D’s heart”? Cred ca am avut noroc…ma asteptam sa dureze ceva pana sa gasesc acele cateva cuvinte care sa surprinda esenta blogului pe care voi il cititi in momentul asta.

Acum mai trebuie doar sa ii multumesc lui Jaymes Young pentru inspiratie si voi face asta invitandu-va si pe voi sa ascultati piesa cu pricina. Sper sa va placa tare, tare! 🙂

EN:

Dears,

Since we got to know each other better, I thought I should start telling you some background stories about “The habits of D’s heart”. I will start this series of confessions  with the story of  the name I chose for the blog and what it hides.

It was a day of June. The afternoon’s sunlight was showing shyly through my bedroom’s colorful curtain, while I was sitting at my desk writing some blog ideas in my new notebook. I was decided. I was going to open my very own virtual space, the blog I was thinking about for years, but which I didn’t know how to start. I had a lot, I mean…a lot of ideas. Then, this summer, I just started it. I didn’t have to start from somewhere. I just had to write. Write and be myself.

Of course before everything, I needed a name, a name that will represent me and deliver my message to the world. While writing, Jaymes’s Young song “The habits of my heart” started in the background…well…that was my sign. What was I going to write about? I was going to write about what I define as beautiful, about what makes me pulse, so what name was better than ” The habits of D’s heart”? I think I was lucky, I thought it will last longer to find something that will summaries the essence of the blog you are reading right now.

The only thing left is to thank Jaymes Young for inspiring me and I will do just that by inviting you to listen the key song. I hope you will love it as much as I do! 🙂

Love,

D.

Leave a Reply

