– GLAMOUR STREET FASHION SHOW 2016 –

 

14424062_1166730920055526_16791890_o

 

RO:

Lista concurentelor ce au ajuns in finala concursului Glamour Street Fashion Show 2016 s-a afisat si sunt mandra sa va spun ca sunt una dintre ele!!! 😀

Povestea participarii mele la acest concurs este destul de amuzanta, avand in vedere ca m-am inscris in ultima zi, in timp ce eram plecata in vacanta. Am fost oarecum  emotionata, dupa cum se poate vedea in filmuletul de prezentare, dar uitati-ma aici, in etapa finala. Acest lucru datorandu-se in mare parte Sanzienei Negru, antrenoara mea, care a crezut in look-ul meu si m-a ales in echipa ei, lucru pentru care vreau sa ii multumesc tare, tare mult!

Mai departe, jumatate din traiectoria drumului meu in competitie tine de voi si voturile voastre, iar cealalta jumatate de votul juriului din gala de pe 20 octombrie (abia astept sa va povestesc cum o sa fie!).

Multumesc din suflet pentru sustinerea si voturile voastre de pana acum, in continuare ma bazez tot pe voi, deoarece ma puteti vota in fiecare zi pana pe 15 octombrie ! Daca nu m-ati votat inca, voi lasa linkul unde puteti face asta mai jos! De asemenea, tot acolo veti gasi si descrierea tinutei mele si de unde am luat fiecare piesa.

EN:

The list with all the finalists of the Glamour Street Fashion show 2016 contest is finally out and I am proud to tell you that I am one of them!!! 😀

The story of my application is kind of funny, taking into consideration the fact that I signed up in the last day, while I was on holiday. I was pretty nervous, as you can see in the presentation video, buuut here I am, in the final stage. Fact for which I would like to thank very, very much my coach, Sanziana Negru, who believed in my outfit and picked me to take part of her team!

My future in the contest will depend half on your votes and half on the jury’s votes from the gala which is on 20 October ( I can’t wait to tell you how it was!).

Thank you from the bottom of my heart for all your support and votes, I am still counting on you as you can vote me everyday until 15 October! If you didn’t VOTE for me yet, I will let the link of my profile below!

SHARING IS CARING! ❤

VOTE NOW

D.

Leave a Reply

